За автора и блога

Аз съм Николай Савов, 21-годишен студент в СУ „Св. Климент Охридски“, Факултет по Журналистика и Масова комуникация. Интересувам се главно от активизъм, медии и международни отношения. Отворен съм за контакти с всеки от вас – можете да ме намерите и във Фейсбук на адрес: https://www.facebook.com/niki.savov.1

От първостепенно значение за мен е информацията, която публикувам да е вярна. Обикновено публикувам връзки в самите статии, на които – при желание от ваша страна – може да проверите източниците ми. Ползвам предимно чуждестранни информационни страници. Всички публикации са поставени в категории, чиито имена говорят достатъчно сами по себе си.

Вдясно може да откриете линкове към документални филми. Под тях е и Декларацията за правата на човека, зад която заставан абсолютно безусловно и е един от водещите критерии, по които оценявам различни държави и техните политики в публикациите си.

Желая приятно четене на всички!

  1. Вашият коментар

Вашият коментар

